Vrácení a reklamace zboží

Přestože všechny produkty osobně vybíráme a kontrolujeme, může se stát, že nesplní vaše představy. Jak postupovat při vrácení a případné reklamaci zboží?

Reklamace zboží

Pokud se na zboží objeví závada, máte 24 měsíců na jeho reklamaci. V tomto případě nás, prosím, kontaktujte na e-mailové adrese info@wixo.cz. Máme zkušenost, že až v 20 % případů zvládneme problém vyřešit na dálku, což vám ušetří čas i náklady za dopravu.

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní od doručení zboží. Váš požadavek se vždy snažíme vyřešit co nejrychleji. V případě oprávněné reklamace máte nárok na proplacení nákladů za dopravu. 

K zásilce přiložte vyplněný Formulář pro uplatnění reklamace. Více informací o reklamaci a vrácení zboží se dočtete v našich obchodních podmínkách.

Výměna zboží

Vybrali jste špatnou velikost, nebo chcete zakoupení zboží vyměnit za jiný model? Není nic jednoduššího. Pošlete nám zboží určené k výměně zpět a my už se o vše postaráme. Výměnu vyřizujeme nejpozději do dvou pracovních dnů od doručení zásilky. 

Pokud bude hodnota zboží vyšší nebo naopak nižší, vzájemně se vypořádáme. A jak na to?

  • Zboží zabalte tak, aby se při transportu nepoškodilo
  • Do zásilky přidejte Formulář pro výměnu zboží
  • Zásilku odešlete libovolným dopravcem na adresu Wixo.cz - Internetový obchod, Kolárova 1790, Náchod 547 01, Telefon: +420 773 213 945, Email: info@wixo.cz

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

Nebojte se nakupovat v e-shopu. Pravda, nemáme kamennou prodejnu, kde si můžete zboží prohlédnout. Pokud však objednávka nesplňuje vaše představy, můžete ji vrátit v zákonné 14denní lhůtě.

Má to však své podmínky. 

  • Vrácené zboží nesmí nést známky používání
  • Nesmí být špinavé nebo poškozené.
  • V rámci 14denní lhůty je potřeba poslat výrobek v originálním nepoškozeném obalu a s kompletním příslušenstvím. 

Co se stane, pokud jste zboží při testování poškodili? 

I v takovém případě můžete zákonnou lhůtu k navrácení využít. Z kupní ceny si však necháme poměrnou část, která odpovídá snížení hodnoty výrobku.

Jak postupovat při vrácení zboží?

  • Zboží můžete vrátit do 14 dnů od doručení zásilky.
  • Vrácené zboží nám pošlete v originálním obale s veškerým příslušenstvím.
  • Nezapomeňte do zásilky vložit formulář Odstoupení od kupní smlouvy
  • Náklady na dopravu hradíte sami.

Zásilku pošlete na adresu

  • Wixo.cz - Internetový obchod, Kolárova 1790, Náchod 547 01
  • Telefon: +420 773 213 945
  • Email: info@wixo.cz